Letošnji jazzovski Zvončki in Trobentice bodo cingljali, trobili, brenkali in godli prihodnji torek v Klubu CD

Bogdan Benigar: Vsaka nova stvar, tako tudi enodnevni festival Zvončki in Trobentice, potrebuje nekaj časa, da se »prime« in uveljavi ter postane prepoznavna. Na ta način se oblikuje ustvarjalno jazzovsko okolje tudi za druge glasbenike.

Do drugega festivala slovenske jazzovske ustvarjalnosti Zvončki in Trobentice je samo še teden dni. Če se razgledamo po okolici Cankarjevega doma, se kak zvonček že najde, trobentic pa v tej zimi, ki si tega imena ne zasluži, še ni. Ampak, festival bo. Zakaj so se zanj lani sploh odločili in kaj lahko pričakujemo čez teden dni, nam je v kratkem pogovoru pojasnjeval Bogdan Benigar Vodja programa za jazz in glasbe sveta.

Pogovor z Bodanom Benigarjem smo snemali včeraj popoldne, ko nas je dosegla novica, da na napovedani sinočnji koncert kitarskega dua Nels Cline in Julian Lage s projektom Room ne bo slednjega. Duo, ki ga sestavljata sijajna kitarista dveh generacij, bi v Ljubljani moral začeti evropsko turnejo, pa sta to preprečila sneg in led na newyorškem letališču.. Skupaj sta posnela album Room, na katerem se melodije križajo z dognanimi in drznimi kitarskimi rifi in improvizacijami. Nels Cline sicer član popularne rockovske zasedbe Wilco, je tako nastopil sam, Tudi to je bil praznik za kitariste vseh generacij in glasbenih zvrsti. Pred sinočnjim nastopom je Benigar obžaloval, da Julijana Lagea tokrat ne bo v Cankarjev dom, ker bi bil to njegov prvi nastop v Ljubljani…

In kdo vse so letošnji Zvončki in Trobentice: prihodnji torek bo že popoldne nastopila trojka Litošt, zvečer pa bo najprej za uvod poskrbela banda pod vodstvom mentorja Jake Strajnarja v izvedbi »Jazz je kul« in potem še Rok Zalokar Trio pa Jaka Kopač Quartet in na koncu še štirje pod vodstvom kontrabasista Roberta Jukiča »Gomme de Jour«. Slovenjenje tega naslova bi bila napaka. Pravi prevod bo razumljiv, ko bomo ta koncert slišali.
Z Bogdanom Benigarjem se je za Radio KAOS pogovarjal Andrej Pengov. V prispevku uporabljeni fotografiji z novinarske konference sta delo Nade Žgank.