Dolgo, vroče poletje za Slovenski komorni zbor
|
Sinoči je bila v Cankarjevem domu prva izvedba Osmega koncerta Modrega abonmaja Slovenske filharmonije z zanimivim – v primerjavi z sezonsko napovedanim repertoarjem – nekoliko spremenjenim programom. Tokrat sta z deli Mauricea Durufléja in Francisa Poulenca ob orkestru Slovenske filharmonije nastopila tudi Slovenski komorni zbor in Komorni zbor AVE, ki sta ju vodili Martina Batič in Jerica Gegorc Bukovec, solisti pa so bili Barbara Kozelj mezzosopran in Matjaž Robavs bariton, posebnost in dražljiva privlačnost sinočnjega in nocojšnjega večera pa je bil in bo tudi nastop organista Tomaža Sevška za klaviaturami in registri sijajnega instrumenta kot so orgle v Galussovi dvorani.
Izvedli so Durufléjevo delo Štirje moteti na gregorijanske napeve za zbor, op. 10, in v drugem delu še njegov Requiem za soliste, zbor, orkester in orgle, op. 9, prvi del pa so sklenili s Poulencovim Koncertom za orgle, godalni orkester in timpane v g-molu.
Dirigentka je bila tokrat umetniška vodja in zborovodkinja hišnega pevskega korpusa, Slovenskega komornega zbora, Martina Batič. To je bila seveda priložnost, da ocenimo sinočnji koncert in napovemo njegovo nocojšnjo ponovitev. Ker pa se koncertna sezona SF pospešeno končuje, smo obisk gospe Batičeve v našem studiu izkoristili tudi za pogovor o sklepnem koncertu Slovenskega komornega zbora v okviru Vokalnega abonmaja v začetku junija in za napoved njegovih poletnih nastopov in gostovanj ter za prvo tipanje po repertoarnih premislekih za prihodnjo sezono.
Z Martino Batič se je pogovarjal Andrej Pengov.