Variete, ki to ni. Ker je (bila) vojna. Na Mali sceni

V obdobju med svetovnim vojnama, v drugi polovici tridesetih let, ko se po Evropi zvrstijo različne diktature, se oči svetovne javnosti zazrejo v nepričakovan spopad v Španiji. Veliko zgodb in upodobitev iz tistega tragičnega časa poznamo. Tudi z odrov. Kaj naj bi torej Carmela in Paulino, počela v tistem obupnem vrenju in med ubijanjem človeškega dostojanstva ter ljudi z varietejem? José Sanchis Sinisterra je v delu z originalnim naslovom Ay, Carmela sporočil, da … »obstaja veliko načinov, kako si lahko mrtev.« Carmela in Paulino, variete na fino, kakor je naslovljena postavitev na Mali sceni Mestnega gledališča ljubljanskega, katere premiera bo (nocoj), v petek, 25.januarja , je zgodba, kakor je zapisal prevajalev Igor Lampret, ki govori o umetnosti in eksistenci, ki sta ujeti med dve vojskujoči se strani.

V pogovoru z mladim režiserjem Maretom Bulcem, smo tokrat skušali zvedeti, kdo je v tem prepletu preživetja in strasti, političnih, družbenih in osebnih, intimnih, koga našel. Če smemo še pred premiero zapisati kaj, kar naj bi to igro z glasbo označevalo, je to potem gotovo pripadnost njenih ustvarjalcev Snisterrovemu sporočilu in – eden drugemu. Režiser in avtor priredbe Mare Bulc.

bulc.jpg

[coolplayer]
ftp://217.72.76.71/prispevki/20080125_mgl.wma
[/coolplayer]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *