Ko se ti zazdi, da imaš dovolj talenta, volje in ko te k temu spodbujajo tudi ljudje, prijatelji, znanci, sorodniki in tisti, ki se na slikarsko umetnost spoznajo, je odločitev, da se boš kljub “odraslim” ali bolje – “zelo odraslim” letom, vpisal na visoko šolo umetnosti, vsekakor -vsaj na videz – lahka odločitev. Kaj je k taki odločitvi napeljalo upokojenega nekdanjega direktorja tekstilne tovarne, kaj zlasti riše in kako ustvarja -pa v pogovoru s tako rekoč že absolventom Visoke strokovne šole za risanje in slikanje – Dušanom Kovačem.
|
Krizantema na klavirju je gledališko-glasbeni večer, kjer glasbeno interpretacijo poezije povezujejo avtorska besedila Janje Majzelj; besedilo, se pravi poezija in glasba sta delo Svetlane Makarovič, glasbene priredbe za to predstavo pa so pripravili Blaž Celarec, Nino de Gleria, Jože Šalej, Jelena Ždrale, sicer tudi izvajalci glasbe na klavirju, kontrabasu, tolkalih in violini “v živo” in ob Janji Majzelj tudi edini “igralci” na odru. Skoraj edini. Kdo še nastopa, pa več v pričujoči Obrekovalnici 12-ega KAOSa v ateljeju, v katerem je sogovornica Andreja Pengova Janja Majzelj, ki je tudi “gledališko sredstvo” v tej predstavi
|
Tri ali pet dni glasbenega festivala? Jazz festivala Ljubljana. Petdesetič zapored. Ni niti pomembno… Nekaj dni, pravzaprav večerov in noči ter zgodnjih ur novega jutra izvrstne glasbe. To je pravi odgovor. Tokrat od ponedeljka, 29. junija do sobote 4. oziroma – natančneje – do zgodnjih ur nedelje, 5.julija. Če noči preračunamo v dneve, jih zberemo dobrih šest. In sedmega po vrhu. Res, da šele konec oktobra, a bo smetana za povrh še posebej slastna. Zakaj, nam je v Okularju povedal direktor festivala Bogdan Benigar.
|