Mateja Koležnik kot Orfejeva diagnoza
|
Pred 50-timi leti je . Tennessee Williams, eden največjih ameriških dramatikov uporabil mitološkega Orfeja zato, da bi z vso kruto stvarnostjo pokazal na pogoltonost takratnega njegovega sveta. Nocoj bodo Orfeja ki se spušča – kam drugam kot – v pekel, kot drugo premiero te sezone uprizorili na velikem odru ljubljanske Drame.
Trška dekadenca ameriškega juga, razvrat, upor, bes in spolno poželenje, glasba pomembnost in vpliv posameznikov na okostenelo in vase zaprto provincialno okolje ne nudijo kaj dosti več od zdolgočasenega vsakdana. A tu je tudi ženska srednjih let, ki ji nikoli ni bilo dano resnično živeti. Njene neizpolnjene sanje, neizživeta erotika, moreča preteklost, želja, da bi si v peklu tega mesta zgradila košček raja, so v središču Williamsove igre. Od srečanja Lady Torance, ki bi bila lahko tudi Evridika, z moškim s kitaro, naključij ni več. In prav nič po naključju ni nastal tudi pogovor z režiserko Matejo Koležnik.
[coolplayer]
ftp://217.72.76.71/prispevki/20071006_drama.wma
[/coolplayer]