Fotograf, režiser in tenorist

V prvem julijskem KAOSu v ateljeju se je avtor oddaje Andrej B. Pengov pogovarjal še s četrtim dobitnikom letošnje Župančičeve nagrade, fotografom Borisom Gaberščikom. Skupaj sta podpirala Steber in njegov kapitelj. V Obrekovalnici sta z Vinkom Moederndorferjem obirala njegovo aktualno predstavo Razdejani angleške avtorice Sarah Kane. V Okularju pa se nam je v oddaji pridružil tenorist Branko Robinšak, ki praznuje 25-letnico svojega opernega staža.




Minule tedne smo v nosilni rubriki KAOSa v ateljeju zapored predstavili tri letošnje dobitnike Župančičevih nagrad: Lidijo Sotlar, nekdanjo primabalerino ljubljanske opere, koreografinjo, plesno pedagoginjo in publicistko, ki je nagrado prejela za življenjsko delo, Uršo Lah, pevko, dirigentko, glasbeno pedagoginjo in mentorico ter Damjana Kozoleta, filmskega režiserja in scenarista, ki je bil nagrajen za filma, posneta v minulem letu – Poštar in Za vedno. Tokrat pa smo v središče naše Stebrne dvorane in pod kapitlje povabili še umetniškega fotografa Borisa Gaberščika, četrtega iz imenitne družbe letošnjih nagrajencev.




V današnjo Obrekovalnico smo »zvlekli« režiserja Vinka Moederndorfeja, ki na nocojšnji in jutrišnji premieri Slovenskega mladinskega gledališča zoper poletno letargijo ponuja Razdejane, angleške avtorice Sarah Kane. V Razdejanih, kot je zapisal Blaž Lukan v gledališkem listu, čas teče drugače kot v tradicionalni dramatiki. Teče grozljivo… Kot kri ali blato ali kot suhi kašelj in streli s pištolo, puško ali tičem, dodaja režiserjev spraševalec.




Tenorist in veseljak s 25-letnim opernim stažem, Branko Robinšak pa je bil naš tretji sogovornik. V Okularju se nam je razdajal tako, da si boste – če mu boste vsaj za hip prisluhnili, zagotovo priskrbeli vstopnice za njegov jubilejni nastop prihodnji ponedeljek v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *